Städnings dag

Så var det en Lugn dag idag 
 
Det var en rätt lugn dag idag  först så åkte sambon och jag till zoo affären och levererade  fiskar  och fick 10 st kardinaler dom är  ju såå fina  i sina  färger allså.
Sen var det bara att börja städa  och så hittade jag  massa av mina  hårsnoddar som jag letat efter  jag tror  att jag  hittade ett par i sov rummet  och i vardagsrummet  och till och med i hallen men nu får  jag  nog  skärpa mej som  sprider ut  dom överallt  haha :)
 
Sen var det bara att sätta på grytan med fläskläggen som skulle koka några timmar men dessvärre så kokade jag den nog  lite för  länge smakade bara vatten det är 2a  gången det händer nu så det kanske börjar bli dax att leta upp ett recept  och kolla  hur  länge den ska  koka jag har frågat min mamma och hon sa 3 till 4 timmar kanske ska  känna efter med en gaffel nästa gång.
 
 
Sen har  jag sorterat ut en del saker som jag ska  skänka till görla  loppisen och tro mej jag  hittade en hel del som jag  ska  lägga i en banan låda på så sätt  får  man mer plats  i skåpen men det  är  ju inte  konstigt att vi har så mycke  det  är  ju från 2  hushåll så det  är  lätt att man samlar  på sig  men en hel del fick jag  av släkt och familj när  jag fyllt år och så har  jag  även fått när  jag tog studenten från gymnasiet så det hann och bli en hel del.
 
Men jag  har  även lyckats  sortera ut en 10 12 banan lådor i höstas så det går  undan men en hel del finns det kvar  har  även givit bort en hel del till min Brorsdotter i Hallstavik med.
 
Sen ska  jag hälsa på mitt gamla  jobb och hjälpa dom  att städa ut  julen den 13e ska bli så kul att åter se dom igen oj vad jag saknar dom det  känns som det var igår  som jag  sa tack och hejdå  till dom.
 
Sen har  äntligen  paketet från LR skickats så nu får  jag se när  det kommer så jag  kan hämta ut  min parfym jag  köpt sen blir det att skicka en ny beställning  jag  kommer  lägga ut  katalogerna  här  på bloggen så ni kan kolla i dom och är det nånting  ni är  intreserade av så  maila  gärna  mej så hjälper jag  gärna.
 
Vi har även hudvård för  de allra minsta  och jag  kan garantera att allt  är testat inget är allergi framkallande.
 
Nu blir det natt macka  sen blir det kojen och försöka sova
 
puss och kram på er 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0