Söndag den 18e Januari

Så var det Söndag redan oj var tog denna helg vägen???

Förmiddagen har just gått och jag har nu tagit ner alla adventsljus stakar och stjärnor från fönsterna och oj vad konstigt det blev och tomt men slingan ute på balkongen få lysa ett tag till för den är inte direkt julig så den gör inget om den är kvar.


Så har man dammsugit lite golv och snart ska det vikas tvätt
och plocka in disken i diskmaskinen men nu ser jag att det även behövs dammas så det får bli en liten städ dag idag med haha.

Så ska man ta en liten promenad ut och få lite frisk luft kanske gå i lite butiker och se om man hittar något kul har lite presentkort som jag måste hitta på nåt kul med innan dom går ut.


Så det blir en mys söndag idag och på måndag ska jag ringa min psykolog och höra varför hon inte har fixat en ny tid åt mej
och tisdag ska jag försöka ringa min handläggare och låta en hel del illa för nu tycker jag att det börjar bli löjligt att folk inte respekterar mitt val av jobb och min egen vilja och vad jag vill göra.

Sen får vi se om jag kan få träffa en gammal klass kompis från mellanstadiet.

ha en skön söndag på er alla

puss och kram



Så har blommorna fått årets första närings dos med så nu får dom lite mer ljus också



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0