Dagens Chopping Dag

Så blev det en liten chopping dag till slut
 
 
det blev en liten tur i de butiker som hade öppet idag på en Söndag och så passade vi även på att fylla på förrådet här hemma.
 
Så var middagen just intagen och det blev stekt prins korv och mackaroner och det blir lite över till matalåda till sambons mamma med.
 
Sen har jag hittat min tjejkompis lenas nya blogg var just in och läste på den och så försökte jag skriva en komentar men det funkar ju visst inte så jag vet inte vad som är fel så då vart man lite besviken.
 
här kommer lite av det jag hitta till min tjej kompis 2 gull ungar 
 
En söt tröja i stl 134/140
 
 
En söt t tröja  i stl 134/140
 
Ett par ur söta thigts i stl 98/104
 

Och en dunder söt klänning i stl 98/104
Ja jag kunde dock INTE låta bli dessa söta saker haha
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0