Tjena

Hej på er alla mina trogna blogg läsare

Idag har man varit och snurrat runt på stan och fixat med mer julklappar och så har jag träffat min psykolog så det vart 1 timmes samtal och nu sitter man här i det tysta sambon sover så nu är det bara jag uppe.
Och då passar man ju på att slå in alla julklappar som man hittat så nu är man nästan klar med julklapps inköpen.
Tänk att nästa vecka är det redan 1a advent var tar dagarna vägen egentligen????.
och till middag ikväll blev det ärtsoppa med pannkakor här hemma men imorgon blir det nånting med fisk och så är det idol och fredags mys Men tyvär blir det inget godis för det håller jag på att sluta att äta så det lär bli nån frukt istället.

Och imorgon ska jag träffa min söta underbara brorsdotter igen ska bli såå kul och då ska hon få med sej en hel del julklappar men det kommer mer hihi.

Nu ska jag fixa det sista och sen ta kväller och inatt så sov vi så skönt det är första gången vi får sova en hel natt utan att vakna.

Ha en trevlig Torsdag på er alla

pussar och kramar från lilla mig



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0