Fredag den 21a Februari

dagen började bra i fredags men slutade inget bra började med att jag blev yr i badrummet sen ramlade jag mellan toan och slog huvudet i väggen sambon kom rusande och hittade mej avsvimmad och aldeles lik blek i ansiktet vet inte vad som hände men när jag vaknade upp så hade jag så ont i huvet att jag mådde lite illa ett tag. Det kan bero på att jag ätit dåligt och att blodtrycket åker upp och ner hela tiden men jag ska ringa läkaren om det inte blir bättre så man får kolla upp det för det var jätte läskigt visserligen har det hänt en gång tidigare men då bodde jag upp i Hallstavik. Men det är lite otäckt när sånt händer man var lite skakig kan jag lova. Ha en trevlig kväll på er alla puss och kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0