God Morgon

God morgon på er alla!!!

Tittade just ut genom fönstret och såg att det snöat inatt härligt det kanske blir en vit jul allafall.
och igår runt 23 tiden så vart den sista laktosfria saffrans sockerkakan klar.
Så idag är det sista julklapos inköpen och resten av det som ska bakas som ska fixas.

Så idag blir det stressigt för att allt ska hinna bli klart innan jul men men det går nog det med. ☺
sen har jag fått något konstigt eksem på ena sidan av nacken som kliar vet inte vad det är men det är nånting jag reagarar på som jag inte tål kanske är det nya champot och balsamet jag köpte på åhlens för det började efter att jag använt det en gång har smörjt in det flera gånger nu med idomin salva nån som har tips på vad för salva man kan ha för att få bort det innan jul???

Nu går diskmaskinen för fullt så nu blir det frukost innan det är dax att sätta fart så vart julgranen fixad igår med så nu lyser den också.

Ha en jätte fin och mysig Måndag på er alla

puss och kram 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0