Fredag den 26e December Annandag jul

Hej hopp på er alla!!!
 
Så var julen snart över för detta år 
Idag har det varit en slö dag här hemma städat och plockat och röjt undan lite och så har man packat alla  Julklapparna som ska med upp till Dalarna  i en låda.
Eftersom vi åker upp den 29e och ska fira lite jul och nyår med familjen där uppe.
Så det ska bli såå härligt att  få komma  hemifrån några dagar.
 
Så kom äntligen vintern till jul och det var såå mysigt vi fick en vit jul till sist vilket var en härlig överaskning.
vi har nu 10 minus grader ute brrrr kallt var det när  jag gick ut med lite sopor
Jag fick många bra paket i år och så på julafton så passade jag  på att umgås lite med min äldsta syster son och bygde med lego och det var så  mysigt.
 
Sambon sitter och kollar på nån bra film och jag ska  snart göra han sällskap en stund.
Sen är det dax att ta kväller  var uppe till sent inatt eftersom jag  höll på och fixa lite med  alla våra julklappar som vi fick.
Och jag fick en fin julklapp av sambon en hushålls asistänt som jag  har önskat mej  länge så nu ska det bakas matbröd vid  nåt tillfälle här hemma kanske nästa år.
Sen har vi vart ute på centrum och kollat i butiker nu när dom har rea.
 
Jag hittade ett par nya  jeans  på hm som kostade 150 kr odinarie priset var 399 så det var ett perfekt pris tycker jag.
 
Sen var vi in på phorats guldsmedsbutik och tittade på jätte fina saker så nu ska det planeras.
Men vad det är får ni tyvär inte veta ännu än så länge förblir det hemligt.
 
Ha en trevlig helg på er alla
 
puss och kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0