Härlig dag i solen

Hej hopp på er alla !!!!

Idag har det varit nästan som sommar ute varmt och härligt och sol hela dagen.
Så idag blev det en lång promenad och så passade man på att kolla runt lite i butiker sen vart det hem och mysa ute på balkongen.
Sen har vi lagt på nya mattan på balkong golvet så nu är det fint där med sen ska vi börja fundera på att plantera blommorna i balkonglådorna men så har dom lovat snö igen inte alls kul det men det lär bara bli blöt snö hoppas jag.
Sen kom mitt paket som jag har beställt från LR så nu är det dax att planera nästa beställning har ju en som fyller 18 år i slutet av maj så nu ska man börja fundera ut något kul till henne.
Så nu tänker jag ta kväller.

Ha en bra vecka på er alla

puss och kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0