Måndag den 27e Maj 2013

Idag är det Måndag igen
Solen värmde så skönt på förmiddagen men sen vart det mulet och 15 grader.
Idag har jag pysslat lite hemma med allt vad det innebär skurat ur kylskåpet och ett av skåpen i köket sen har jag tvättat lite med.
Så idag har det varit en lugn dag kan man säga men lite tråkig måste jag även säga för idag är det första året som jag inte fick fira en av min brors barn som blev 17 år idag 
Imorron ska vi åka och fira min pappa som fyller år så idag var man ner på stan och hittade en present till han .
Hoppas det blir finare väder imorron och inte massa regn men som det ser ut nu så kan det nog bli fint väder hoppas jag men man får se .
Nu är det 2 dar kvar tills man ska till ds sjukan nu börjar pirret komma för man vet inte vad som ska hända sen fick jag ett samtal idag från en jag haft kontakt med för 3 år sen nu verkar det hända lite saker på jobb fronten så nu hoppas jag att jag får ett jobb så småning om på tisdag ska man på möte och sen får vi se vad det blir av det hihi.
Idag till middag vart det spagetti och grillad korv.
Igår var det en mys dag med för vi var och firade mors dag och vi hade köpt en super god tårta på ica flygfyren ja jag lovar den var helt magisk god det vart bara en halv bit kvar hihiså den gick verkligen åt.
bild kommer jag lovar.
Nu ska jag ta och diska för kvällen sen blir det nog att fixa inför morgon dagen.
Ha en trevlig vecka på er alla

puss och kram

Så här ser den goda tårtan ut den gjores laktosfri jätte fin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0