Torsdag med snö igen

Hej hopp i stugorna
Idag har solen varit framme på förmiddagen sen nu på eftermiddag kvällen så började det mulna på och sen började det att snöa kraftigt och blåsa med. Inget kul alls
Idag är det 4 dar sen sambon åkte till Spanien lite tyst och ensamt hemma men det går det med hihi.
Idag har jag inte gjort mycket bara tagit det lugnt och vart och lämnat tillbaka ett par skor som ag hade köpt för 4 månader sen på skokanonen fick ett par nya men en större storlek men det fanns extra sulor så det gjorde inget.
Sen har jag varit och kollat i butiker hittade inte så mycket men ska upp till handelsområdet och kolla i dom butikerna nån dag tänkte jag
Får se om min kompis lena dyker hit imorgon då om det inte blir skitväder vilket jag tror det blir så vi får se vad som händer ska väll baka nånting imorgon tänkte jag vet bara inte vad så det får vi se vad det blir för gott.
Och jag har fortfarande en långdragen förkylning som aldrig vill släppa inget kul alls kan jag liva man får hoppas att den ger med sig snart
Annars är det inget speciellt som har hänt det gamla vanliga förutom snö ovädret idag då men det är sånt man får räkna med .
Jo föresten idag så bestämde jag mej för att gå och klippa mej så det har jag gjort idag
Och nästa vecka ska jag baka och fixa lite till påsken vi får se var vi är då inget är klart än om vi ska vara i Hallstavik eller hemma .
Nu ska jag fixa lite te och sen kolla lite på tv innan man tar kväller.
Ha en trevlig kväll

kram kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0