Onsdag den 27e Mars

Hej på er alla glada
Nu är det vår väder i Roslagen härligt med sol och lite värme just nu visar termometern här hemma på 15.6 plus grader .
Så nu är våren på gång på allvar
Sen har man vart ensam hemma i en hel vecka sambon är i Spanien och flyger förhoppningsvis hem imorgon.
Sen har man börjat på gymmet igen trots en lång tid med en jobbig långvarig förkylning.
Sen har jag fått lite förslag på lite lägenheter med så nu blir det nog snart en flytt när vi hittar det vi söker och till bra hyra med.
Idag har jag tvättat och fixat på balkongen och nu ska jag ta och gå ut en sväng i solen och uträtta lite ärenden.
Snart är det påsk med mysigt tycker jag får se om vi åker till Hallstavik i helgen och firar påsken med familjen.
Jag tänkte baka en påsktårta och bjuda på det är ett recept jag hittade på icas hemsida.Sen har jag pratat lite med min bästa vän lena med både igår och idag hörde hon av sej kul tycker jag att hon tar sej tid att ringa ibland när hon har lite tid över hihi.
Ska ner och köra ett pass på gymmet med tänkte jag sen får vi se vad man hittar på Annars har det inte hänt så mycket.

Ha en trevlig Onsdag på er alla

kram kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0