Ny strålande dag

Gomorron på er alla
En ny dag med strålande sol  med lite moln får se om vi får något regn med Idag får vi se vad man hittar på ska färga håret i svart lila älskar den färgen har haft den tidigare den kommer passa till min hårförlängning som jag ska göra nästa vecka.
Nu blir det lite frukost får se om  jag ska baka nya hastbullar idag med dom går åt här hemma
Sen ska jag kolla vad vi ska ha för middag ikväll blir nog nåt lätt lagat tror jag,
Och idag så får min vän sitt paket från posten ska vi kul och se vad hon säger hihi Sen igår eftermiddag så ringde min svärmor hon vart jätte glad för blommorna hon fick kul och pigga upp henne lite.
Sen blir det nog en promenad upp till kyrkogården och kolla till lite.
Annars blir det nog en lugn dag idag ska gå upp till öb och köpa sköljmedel idag med sen kan man tvätta igen hihi.
Nu ska jag fixa lite här hemma

Ha en trevlig fredag på er alla

kram kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0