onsdag den 30e Januari

Halloj i stugorna
Idag har det varit full fart här hemma haft tvättstugan hela dagen så nu är det äntligen klart ska bara ner och hämta det sista.
Så har man haft ont i huvet hela dan med så nu lägger man sej sjuk med men men så är det.
Så idag har jag städat och grejat hela dan så nu är det fint igen Snart ska jag äntligen komma igång med gymmet igen har inte haft ork på en tid nu men snart ska jag börja igen.
Tänk att det är 1 februari snart vad tiden går fort och idag har det regnat hela dan med här så nu hoppas jag att våren är på väg är så less på snö nu så nu vill man ha vår,
Sen har man rensat ur lite bland kläderna med så nu ska man gå ner och kolla om man kan få lämna in det nånstans till nån som behöver.
Nu ska jag fixa det sista här innan man tar kväller.

Ha en fortsatt trevlig vecka

kram Anna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0