Tisdag den 25/9 Hallstavik dag 2

God morgon idag är det en grå mulen dag nu är det dag 2 ute hos mamma och pappa mysigt som bara den kan jag säga Igår rensade jag en rabbat och en grus gång och idag så får man se vad man hittar på. just nu har man ätit frukost och imorse klockan 6 blev man väckt av katten med för han tala om att han vart duktig för han tagit en råtta sen klockan 8 så väckte en hund mej med så idag blev man väckt 2 gånger men men. Så Igår så ringde min sambo mej och talade om att dom rivit alla tapeterna på väggarna i sovrummet och målat, Så idag får vi se om dom spacklar väggarna.
Sen har har hjälpt mamma lite inne med och sen igår kokade hon lingonsylt gott det, igår till middag blev det mackaronelåda med lingonsylt och det var mums mums kan jag lova.
Ha en trevlig dag på er nu

Puss kram
Anna
Lena
2012-09-25 @ 12:44:56
URL: http://isabellemariell.blogg.se

din blogg vart cool tycker jag låter som du har det bra hos mamma din :)
ha en bra dag

Svar: Tack Lena ja den vart super cool tycker jag med ja jag har det super mysigt hos mamma och pappa finns massa med saker att göra med
sofiamalmstrom




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0