Fredag den 28/9 renoveringen klar

God eftermiddag på er alla idag är det grått och blött ute men nu är man hemma efter en härlig vecka ute hos mamma pappa renoveringen är klar i sovrummet så det blev super fint. Sen kan jag meddela att jag inte har en dator för min har börjat dumma sig så jag har lånat sambons medan han är i Skåne på jobb, Veckan hr vart härlig har rensat rabbater och grus gången och våra lådor som vi har jordgubbar och bondbönor och potatis i. Så nu är det stor städning här hemma efter målarna och allt slipdamm och damm så bilder på sovrummet före renoveringen och efter kommer inom kort så ni får se hur fint det blev. Tvättmaskinen går för fullt nu efter en hel vecka borta men härligt har det vart kan jag lova.

Kram Anna





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0