25/1 2012

Hej på er alla Läsare tänkte att jag skulle göra om bloggen lite så den blir lite mer läs bar. Redan  onsdag gud så dagarna går fort. Idag så fick jag prata med min super bästa kompis Lena sjöblom tänk att vi har tagit kontakt med varandra igen efter många års uppehåll hon är den bästa vännen jag har, Vi har så roligt när vi pratar med varandra nu ska vi försöka ses och göra nåt kul tillsammans.
Idag har jag inte gjort så mycket bara små packat lite för det kanske blir en flytt  i april men det får vi se hur det går inget är klart ännu så det är bara att vänta och se.

Sen undrar jag vad ni vill läsa om på min blogg skriv och tipsa om vad ni vill läsa om på min blogg.

Sen  kan jag medela att jag  kommer göra om min blogg lite så den blir  lite snyggare och lättläst.
Nu ska jag göra lite nytta här hemma ta en kopp te och en bit äppelkaka med vaniljsås.

Ha en fortsatt trevlig  kväll

mvh Anna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0