Trode jag skulle kunna sova men nej nej inte alls

Så var man natt uggla inatt då klockan är nu 1.15

var tvungen och gå upp eftersom jag har sån läskig tryck över bröstet och känner mej yr och jätte andfådd vet inte vad det är för fel.
Men super läskigt är det alla fall det kan jag lova

vet inte om det beror på att jag ansträngde mej för mycket igår av att gå ute i kylan så det kan kanske vara det men det vet jag inte.

Så nu sitter man här och skriver lite så får vi se om det släpper annars får det väl bli akuten och det har jag ingen vidare lust med alls så det blir nog att sitta uppe en stund och se om det går över.

Vore jätte hemskt att få hjärt besvär i min ålder men har man det inom släkten så är risken sannolikt att man får det med.
man har ju hela livet framför sej med massa roliga saker så som att träffa kompisar och kunna träna och göra massa kul men det vågar man ju inte nu om det skulle visa sig att det är allvarligt.

Så nu är man lite små rädd att det är något som är fel försöker att inte tänka så mycket men när alla tankar bara snurrar i huvudet så går det inte att släppa dessa tankar.

Jag är tacksam att jag har min fina familj som stöttar mej i min tuffa vardag som hemma fru att stå ut med massa tjafs från kommunen är då inte roligt alls man känner sej så illa behandlad och folk respekterar inte vad man säger då känner man sej jätte liten men jag har familjen vid min sida som stöttar och det är så skönt tänk om vissa gamla klasskompisar kunde stötta en på samma sätt jag hade en gammal klasskompis som heter Lena Som var en super fin vän henne saknar jag enormt mycket önskar bara att vi kunde gräva ner allt gräl mellan oss och bete oss som vuxna och kunna prata som folk utan att behöva kolla snett på en hela tiden vi kunde prata om allt och lite till vi kunde skratta och ha super kul tillsammans och nu önskar jag att hon bara ringde och sa att hej jag kommer över på en fika hemma hos dej oj nu kommer lite tårar när jag tänker på henne.

Sitter nu i köket och tittar ut på gården och alla gatu-belysningar som lyser och vår fina flaggstång som lyser med massa fina slingor och våran balkong som har gran slinga med gul ljus slinga.

Sen har jag fått en jobbig finne på näsan som jag Råkat riva sönder så jag blivit röd som en tomat och fasen vad den gör ont så nu hoppas jag att den kan försvinna snart så man kan gå ut bland folk utan att behöva ta på massa brun kräm i hela ansiktet haha.

Nu ska jag försöka gå och lägga mej igen och se om man kan få sova något alla fall,

Godnatt på er alla

puss och kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0