Tandläkar besöket idag

God kväll på er alla Läsare
 
Dagen med massa snö fall hela dagen och jag vaknade vid 8.30 imorse och bestämde mej för att gå upp i tid idag och äta frulle och fixa till mej eftersom jag skulle till tandläkaren idag vid 11.10.
Jag var inte det minsta orolig att jag hade några hål för sånt brukar kännas och jag hade rätt även denna gång  inga hål idag sa hon hippie  sa jag  även fast jag har ätit massa onyttigt under jul och nyår.
 
Sen tog jag en chopping runda på hm och hittade likadanna strumpor som jag fick i julklapp som kostade 50 kr  jag  ångrade att jag inte köpte ett par till för dom hade massa olika sorter i en hel plastlåda  sen köpte jag även 2 st boddy splach med bilder kommer jag lovar.
 
ikväll till middag så blev det hemma gjorda köttbullar och mackaroner och sen vart det tv mys.
Men nu blir det Sängen och försöka sova  innan man somnar vid datorn.
 
puss och kram på er och godnatt var rädda om er i snö yran
 
kram kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0