Nu är alla adventsljusstakarna uppe här hemma

God kväll på er alla!!!
 
Så har man haft full fart hela dagen idag här hemma.
Vaknade vid 7 tiden imorse och kunde inte somna om så istället för att ligga och snurra så gick jag upp och åt lite frulle  sen var det bara att sätta fart.
Började dagen med att frosta av 2 av våra frysar och flytta ut en del till frysen som står  ute på balkongen.
Sen letade jag upp adventsljustakarna och satte upp dom så nu lyser det såå fint  här hemma och sambon satte upp svärmors advent stjärna så nu lyser även den med såå fint.
Sen var sambon på sjukan idag och träffade sin sjuksköterska så nu har han fått börja med sprutor  eftersom han ska  in och göra kranskärlsröntgen och inte får  äta sina tabletter sen får vi se om han får  återgå till det normala beroende på om hans värden  är  bättre.
 
Sen hade jag en bekant som kom hit och hälsade på och tog en snabb fika  innan hon skulle  ner till sjukan till ortopeden sen gick vi en vända på stan och jag  köpte en ny hårfärg på Åhlens.
 
Till middag ikväll vart det ost snitsel med potatisbollar och grönsaker.
Sen har det gått 3 veckor nu sedan jag slutat med att äta godis  men visst är man sugen men än så länge låter jag bli Ha ha.
 
 
Och imorgon så funderar jag på att byta alla gardiner och städa lite sen får vi se om jag  hinner baka  något i vår nya spis/ugn som kom igår eftermiddag.
Sen vart det mys framför tvn med äntligen hemma 
 
Ha en trevlig kväll på er alla 
 
puss och kram

Så här fint blev det i vårat vardagsrum ikväll ☺



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0