Tisdag den 25e Februari

Hej hopp på er alla

Nu var det några dagar sen jag skrev här och jag kan tala om att jag haft lite fullt upp helgen har varit full fart vart på 40 års fest och haft lite små plock här hemma.
Nu hittade jag en tid i tvättstugan med så nu går maskinerna för fullt till klockan 23 ikväll
Sen har jag börjat gå igenom alla våra gardiner som vi har här hemma i lådorna under sängen finns massor som vi skulle kunna sälja bort eller ge till görla loppis så det blir lite rensning imorron med det.
Sen ska jag fixa lite ute på balkongen tömma blomlådorna från höst ljungen och tvätta ur lådorna till våren när vi ska sätta i nya fina blommor sen funderar jag på att kolla efter ett mini växthus att ha på balkongen jag blev en aning inspirerad när jag var i Stockholm hos min fina vän Lena sist för hon hade ett mini växthus ute på deras balkong så nu vill jag ju ha det med ha ha ha,
Nu ska jag snart gå ner igen och fixa i tvättstugan så det blir klart sen blir det kväller hoppas på att solen kommer fram lite imorron det är så härligt när solen skiner och nu börjar alla blommor i abatterna komma med och det är snart slutet på denna månad snart är det mars redan vart tar veckorna vägen undrar man??

Ha en trevlig tisdag på er alla

puss och kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0