Onsdag den 30e oktober

God kväll i stugorna

Idag har jag inte gjort mycket bara packat en låda med porslin som ska till Görla loppisen.
Sen har jag fått en lägenhets anvisning som jag väntar på att få åka och kolla på så får vi se om vi flyttar i december eller senare.
Sen Har jag fått iväg massa andra lådor och säckar till görla loppisen så nu börjar det bli plats i vårt förråd imorron ska jag ner och ta ut min skrivbord som ska köras ut till sbk sen blir det att tömma sambons ena förråd så det inte blir så rörigt den dagen vi flyttar.
Sen ska man på fest nästa fredag ska bli så kul och få komma ut och träffa lite gamla vänner,
Tänk att det snart är 1a november vart har månaderna tagit vägen egentligen??
Snart är det julafton igen oj oj oj vad fort det har gått tycker jag.
Snart är det dax att fortsätta med att kolla på julklappar tur man har börjat lite smått.

Puss och kram

Nu ska jag ta kväller



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0