Söndag den 30 juni 2013

God kväll på er alla

Idag har det vart en mysig söndag solen har lyst hela dagen.
Och idag så åkte vi och kollade på Veteran moped rally och många var det vill jag lova 140 stycken mopeder,
Sen fikade vi med sambons dotter och sen åkte vi hem och fixade lite jag har skurat ur bokhyllan och plockat och sen tog jag reda på disken.
Sen har jag beställt tårtan till på Tisdag så på tisdag morgon måste jag gå upp och hämta den på ica flygfyren sen kommer min bästa vän hit och hälsar på ska bli super kul.
Sen imorron ska jag till min syster och äta tårta och fira en födelsedag.
Nu har vi gjort rent i ett av våra akvarier för det var fullt med massa äckliga snäckor så det vart ny sand med så nu är det klart att sätta över fiskarna igen.
Så en hel del har man gjort idag denna härliga söndag.

Ha en trevlig Söndag kväll på er

Puss/kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0