Torsdag den 31a maj Redan

Hej hopp i alla stugor tänk vad tiden går fort redan sista maj vart tar dagarna vägen. Idag var det regningt hela dan  och jag passade på att gå ner och titta på team sportia efter nya tränings byxor för mina e borta men dom hade inga så gick jag ner mot åhlens och kollade och där hittade jag ett par svarta för 249 kr sen vid 17.45 var jag ner till ica och köpte en blå paket påse och skickade fisk mat till min svägerska. Sen vid kvart över 6 så var jag på träningspass körde spinning en stund sen gym tränade jag från 18.15 till 20.30 sen var det dusch och bastu och lite  kaffe och kaka efter kvällens träning. Sen gick jag hem och tog reda på en stor gryta med hemlagad köttfärs sås det blev 5 matlådor på det. Och nu tar man det lungt  här hemma lite trött efter en lång dag så snart ska man  krypa i säng och försöka sova: Annars har det inte hänt så mycket förutom att min bage ballat ur får se om jag blir sjuk igen har ingen större lust att vara sjuk igen men men det går väll över likaså har man pollen allergi och det är det jobbigaste som finns tur det finns medeciner säger jag bara.

Ha en trevlig  kväll Godnatt

Mvh/ Anna



Nya tränings  byxorna  jag  hittade på Åhlens idag



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0