Trodde jag skulle sova

så sitter man vaken och uppe och kan inte sova

Kan inte sova inatt och det beror nog på att jag har fått en bula i huvudet som gör ont varje gång jag ligger ner.

Så kollade jag till vårt akvarium och konstaterade att vi lär nog få riva ner hela igen eftersom vi nu plötsligt fått in massa vidriga snäckor som bombarderat hela akvariet.
Vet inte varför vi fått in dom igen men det lär nog bli så att vi får kasta all sand och alla växter och sätta i nytt helt och hållet hela botten är full och även glasrutorna med Suck säger jag bara.
Är det någon som har tips på vad man kan göra för att slippa få alla dessa vidriga snäckor tacksam för all hjälp vi kan få.

Sen får vi se på Tisdag om det är en som ringer från lommen där jag kanske ska börja praktisera.
Men om jag nu gör det så får vi se hur länge det funkar eftersom jag har en släkting som är på samma ställe.

Hon vart nog inte så glad vid att se mej när jag var dit och hälsade på så vi får se hur det funkar kan räcka med 2 dar i veckan i 2 veckor för min del dom hade förslag på att jag skulle vara där hela veckan men jag tror inte det kommer funka så jag ska höra hur vi löser allt om jag nu klarar av att vara där överhuvudtaget.

Nu ska jag försöka sova om det går

Hej svejs




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0