Töväder idag!!

Jaha så vart det töväder idag var meningen att jag skulle  gått med lite kläder till insamlingen men  det får vänta eftersom de är snorhalt ute.
Så det fick bli en städ dag till idag  istället och så var det tvättstugan med så nu har jag  hunnit tvätta upp en liten matta resten tar jag nästa gång,
Sen har jag tok rensat i vårt ylskåp och slängt en hel del medoch så har jag skurat ur  grönsakslådorna som vi nog  måste  byta ut eftersom dom börjar gå sönder imorgon tar jag nog resten av kylskåpet.
 
Sen ska jag fortsätta med utrensningen i klädkammaren  ta bort alla  lådor med alla våra julsaker och ställa dom på ett annat ställe  så vi får mer plats sen ska jag kolla om vi kan köra bort en del skräp på samma gång när man ändå håller på Man brukar som sagt hitta massa prylar som man glömt bort är det någon som vill ha en smal byrå så finns det en hos  oss som vi vill bli av med det är med 5 eller 6 lådor som vi haft som lite förvaring men nu funderar vi på att plocka bort den och göra mer plats istället.
 
Och nästa vecka  åker julen ut  så då tas alla  advents ljustakar bort från alla fönster och nya andra lampor  kommer upp har hittat fina lampor som sambons dotter hade uppe i Dalarna som jag funderar på att försöka  få tag på vart så sugen på att ha sådanna med och dom var lite mönstrade ska  kolla var hon köpt dom.
 
Nu blir det fixa det sista sen blir det att ta kväller blir sena  kvällar varje dag numera så man blir lite seg efter  långa dagar och så vaknar man  tidigt med men det är bara bra det för då blir det inte lika  jobbigt sen när  man ska börja jobba igen.
 
Ha en trevlig  helg  på er alla
 
puss och kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0