Lördags Shopping

Tjena  på er alla denna  Lördag kväll!!
 
Idag har  det varit en rätt lugn dag  sov till klockan var 10.40 idag för det var tydligen bra kallt ute -14 grader hade vi idag  brrr säger jag så det vart på med termo byxor idag när man skulle  ut  på en härlig Shopping runda på hm-
 
Nu är det rea överallt och jag  kunde  inte  låta bli att gå på baby avdelningen och kika och oj vad mycke fint  det fanns  man hittade ju en hel del.
 
Får se om jag  hinner ut en vända till imorgon
Sen på eftermiddagen så träffade vi sambns  äldsta dotter med sambo så vi tog en fika  med dom på cafe tullen jag tog en räk macka och the och sambon tog en Hawai så det vart mycke prat och mycke skratt så vi hade super mysigt.
 
Så fick jag veta att Min brors frus son och hans  fru fick sin efter längade son dagen innan jul så ett stort  grattis till er  och lycka till med lilla fina prinsen.<3
 
Sen Så ska man börja packa lite smått eftersom vi åker på Måndag förmiddag upp till Underbara vackra Dalarna
Över nyår nu är det bara 2 dagar kvar  nu kommer  längtan  allt  närmare.
Ska bli så super mysigt att äntligen få åka upp och ha lite  mys <3 <3 <3
 
Men imorgon blir det  lite städning först på morgonen så jag  hinner med allt annat som ska fixas 
Men jag ska  även slänga iväg en beställning  till lr  från julkatalogen innan den går ut för sen i januari så kommer nya  katalogen för  nya året ut så det är  bäst att passa på för att det fanns  en parfym jag älskar med  i julkatalogen  som heter me med Heidi klum som doftade så härligt gott att jag vart så sugen på att köpa hem den.
 
 
Bilder från shoppingen kommer 
 
Ha en trevlig Lördag kväll på er alla
 
puss och kram
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0