Idol finalen avgjord

Tjena på er alla glada.

Så var idol finalen avgjord och rätt person vann tycker jag
Det var Lisa Ajax som tog hem allt men båda finalisterna var lika bra.
Så har man börjat fundera på vad man ska hitta på inför det stora julbaket i år funderar jag på att göra en hel del laktosfritt eftersom min mor är allergisk.
Och så har man fått lite strul med vår kommun IGEN suck jag blir sååå less på allt strul och tjafs nu ska dom helt plötsligt ha journal anteckningar från när jag var liten och nyfödd och även när jag började i skolan det har dom ALDRIG BEHÖVT TIDIGARE.

Så nu vete fåglarna hur mycket till jag orkar
Allt är plötsligt så besvärligt när man en gång tidigare fick igenom allt med kommunen så börjar allt trassel på nytt igen.
Så nu lär det INTE bli nåt framtida jobb för min del så det är lika bra man ger upp hoppet om att få jobb helt och fortsätta gå hemma och slå dank,

Men en sak har jag bestämt mej för i alla fall
Jag tänker börja plugga igen men denna gång ska jag söka till utbildning som förskolelärare eller bara på nåt dagis med barn.
för nu har jag tröttnat på att bara gå hemma.
Har kommit i kontakt med kommunala vuxenutbildningen på campus Roslagen så nu ska jag bara prata med en studievägledare .
Kvällens middag blev julkorv med rotmos gott var det kan jag lova.

Nu ska jag fixa lite innan det är dax att ta kväller

puss och kram på er denna fredag kväll




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0