Då var även Saffrans päronen klara

Så där då var Saffrans Päronen klara med ikväll och så har jag sprungit i affärer hela dan så imorgon ska 2 sorters julgodis göras och även fixa 3 julklappar till.

Sen kan jag även tala om att vi får en vit jul tjoho vad kul tycker jag och alla ungar med.
Men vad fort veckan har gått dagarna har rusat iväg.

Och nu är det inte många dar kvar tills vi åker upp till vårt vackra Dalarna 6 Dagar kvar och längtan är enorm för det ska bli sååå himla skönt att få komma hemifrån i några dagar.

Sen får vi se till våren om jag har ett jobb med äntligen så slipper jag bråka med vår kommun men men man ska aldrig säga aldrig för vem vet vad dom kan få för  knäppa sjuka ideer.

Här är  mina hemma gjorda saffrans päron och vill ni ha receptet så går det att fixa.

Ha en fortsatt mysig Måndag

puss och kram





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0