dåligt med uppdateringar på bloggen

Som rubriken lyder så har det inte hänt så mycket är mer än att jag har gått och blivit förkyld hostar som en tok hur jobbigt som helst.
Så idag har jag bara legat i soffan med min varma gosiga Teddy pläd och bara tagit det lugnt har bara lagat middag och diskat lite men städningen får jag ta en annan dag är jag orkar har haft en förskräcklig huvudverl hela dan med så nu är jag så less på att vara sjuk .
Imorgon är det fredag och då ska man till tandläkaren igen inget kul alls men men hoppas på det bästa alla fall se vad dom säger.
Idag var det även en sån dag som att en bekant fyllde år och det var förstå gången jag varken ringde eller åkte och grattade personen.
Nu blir det ta en huvudverlstablett och gå och sova och hoppas det gör över .

Ha en trevlig helg på er
kram och puss från sjukstugan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0