Snö skottning hela dagen

dagens arbete Snö skottning hela dan
 
Idag har jag  inte gjort annat än att skotta snö hela dan det har nog kommit ca 40 cm nu men nu verkar det vara mildare ute  så vi får se om det blir regn imorron och allt regnar bort igen.
 
Så vart det en promenad till ica för att handla till dagens  middag som vart kycklingryta med ris glömde dock grönsakerna så det får  bli paleo grönsaker imorron till middagen hittade ett recept  på deras hemsida som  verkar jätte lätt att göra i ugnen.
 
Så nu har vi tagit lite mys  fika med tårtan vi fick med oss hem från gårdagens  festlighet.
Ja lite får man synda tycker jag men nu blir det att ta tag i träningen igen för nu har man vilat klart nu är det bara njuta av ledigheten så länge den varar sen lär man få jobba igen efter 6 år som hemma fru.
 
Ska även försöka  hinna med att baka  matbröd  i veckan har hittat sockerfria bröd som sambon kan äta och nu har jag  även en större maskin som jag kan baka  matbröd i  som jag fick i julkapp av sambon.
Så nu ska det bli kul att få testa den.
 
Nu är det bara jag som är  uppe och tassar här hemma ska ta och plocka ur diskmaskinen och ladda den med nytt som sen ska diskas vi har en liten bänk diskmaskin som inte rymmer så mycke så ibland får man diska flera gånger men vi har en större som vi ska  hämta sen senare.
 
Nu blir det fixa det sista sen blir det nog  kväller  här med och nu har det slutat att snöa med men blåser ute  lite  ser jag  nu när jag tittar ut genom köksfönstret.
 
puss och kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0