Samtalet som aldrig kom

vart tog samtalet som skulle komma idag vid 10 tiden vägen??????

Ja så var klockan 12 redan och inget samtal från den eventuella praktik platsen har kommit ännu SUCK vad less man blir.

Har hunnit diska och plocka här hemma och väntat på det där samtalet som ALDRIG kom lite sur på en tjejen som skulle ringa har man LOVAT att ringa så kan man ju alla fall försöka hålla det men nej nej inte det alls.

Och så är det bara att fortsätta att gå hemma resten av livet då utan ett jobb JAPP hemma fru kallas det suck vad jag hatar denna kommun jag önskar bara att vi hade tillräckligt med pengar för att köpa ett hus och flytta upp till Dalarna istället.

Jag börjar liksom tröttna på allt strul nu för att det har varit så här sedan 6 och ett halvt år nu och inget har blivit bättre alls som folk påstår att det har blivit.

Så det är bara att gå hemma och dega helt enkelt
Har kollat lite på tv på datan på farmen som jag missade igår.
Och så fick jag gå in på banken och beställa ett nytt kort för mitt är tydligen trasigt typiskt nog.

Så denna dag blir så LÅNG TRÅKIG som den kan bli

Ha en trevlig Tisdag på er alla

Kram kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0