Så fint snö täcke vi har fått idag

Så var det snö på marken igen vilket fint snö täcke vi har fått under dagen hoppas det ligger kvar ett par dagar nu och inte smälter bort lika fort.

Så var det redan Torsdag hjälp vad dagarna går fort snart helg redan och nu har mörkret sänkt sej över Roslagen och klockan är bara 16.30 på eftermiddagen.

Idag har jag dock inte gjort så jätte mycket eftersom jag haft en hopplös huvudvärk som tagit hårt på mej hela dan man orkar nästan inte göra så värst mycket då alls.

Snart kommer sambon hem och äter middag och eftersom det är Torsdag idag så är det soppa som står på menyn ikväll får se vad det blir för nånting gott har ännu inte orkat tänka på det men börjar väl bli dax snart haha.

Imorgon är det äntligen fredag och helg och vad som ska bli mer spännande är att jag ska gå på ett studiebesök imorron vid 10 tiden
på ett ställe som heter lommen och vem vet det kanske kan bli nånting men det är inte säkert ska då klla in på deras kök och så var det visst nånting annat med men det minns jag inte vad det hette men men titta kan man ju alltid göra men om det blir nåt jobb där tror jag inte men det får vi se vad jag tycker imorron.

Så gårdagens shopping ledde till att jag hittade 3 fina presenter till en som fyller år den 31a Januari ska kolla om jag kan skicka nån fin blomma till henne med eftersom hon fyller jämt i år så det får bli nästa veckas fix och eftersom jag inte får åka och gratta henne själv så får det bli att skicka paketet på posten visserligen kostar det en hel del att göra det så vi får se hur det blir.

Nu ska jag ta en Alvedon och se om möjligen huvudvärken ger med sej innan jag blir tokig.

Ha en trevlig Torsdag eftermiddag på er alla

puss och kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0