oj vilket snö väder det blev ute

Hoppsan vad hände nu då??? Tittade just ut genom köks fönstret och ser att det blåser en hel del ute och så tittar jag igen och så ser jag att det är vitt på backen utbrister då VA snöar det ute så jag gick ut på trappen och kollade om det verkligen var sant och det var det.
Så nu kommer vintern igen så nu får man ta det lugnt ute på vägarna Själv måste jag ta mej ut och handla present papper som jag har slut på eftersom det är stor åt gång på det.
 
Och nu har mörkret fallit över oss redan vid 14.30 så börjar det mörkna ute känns som natt redan och tröttheten börjar redan smyga sej fram men det är i och för sig inte så konstigt eftersom jag vaknade redan vid 2.45 av att sambon höll på att hosta hela tiden så är det inte konstigt att man börjar bli trött.
 
Men nu måste jag sätta lite fart om jag ska hinna ut till butiken och handla det där present pappret nångång så det är bara på med varma ytter kläder och gå ut i snö stormen.
 
Ha en trevlig Lördag på er alla
 
puss och kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0