Mys dag på centrum hela dan

Idag har det varit en mys dag hela dan

gått och strosat runt på stan hela dan och så har jag kollat lite på kläder och även hittat nya byxor.

Sen vart det en tur in på apoteket och hittade ett nytt schampo som jag ska testa och se om det hjälper för det besvär jag har fått nu under en lång tid.

Sen måste jag fråga en sak om ni hade en gammal vän som tex anklagat en och pratat strunt om och även gjort påhopp om saker som personen påstår att man gjort och sen vill be om förlåt och vill bli sams igen efter 6 månader skulle ni lägga till den vännen då??

Själv har jag läst på en blogg sida om en vän som skrivit just så om mej själv kan jag avslöja att den personen har varit min vän i många år och nu har jag bett om ursäkt säkert tusentals gånger och man blir bara anklagad och hon påstår att man är dum ihuvet och inte fattar någonting.

Nu blir det ta kvälls macka och försöka sova

Ha en trevlig kväll på er alla



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0