Måndag den 5e Januari Snöar ute

God förmiddag på er alla!!!!
 
Vaknade rätt tidigt imorse och hade svårt att somna om
Sambon skulle  göra sej klar för att ta bussen till Danderyds sjukhus och träffa en läkare på arytmi enheten som utalat sej så korkat så det är  inte klokt.
 
 
Han kom dit lagom en kvart innan utsatt tid  klockan 9 och nu har  hon läkaren bett sambon om ursäkt för sitt korkade utalande så nu är han på väg hem igen med bussen så nu väntar jag  på att han ska  komma  hem.
 
Så sitter man fortfarande i varma  morgon rocken och så råkar man kolla ut genom köks fönstret och sen blir det en vrål DET SNÖAR UTE  men det är så fint snö fall så man ser det ju knappt.
Idag funderar jag  på att städa lite  får se om en del av julen åker ut idag eller om det får stå kvar och lysa i fönstrena.
Däremot  funderar jag  på att beställa  lite nya köksgardiner och fundera på vila tapeter som blir snygga i köket och hallen just nu har vi  bara allt vitt i hela köket och jag vill gärna bryta av  en vägg med en fin mönster tapet.
 
Hallen har dom förra hyresgästerna målat med en ful grå färg på tapeterna och så är det små skador i tapeten så det blir att spackla  och slipa  innan vi sätter upp ny tapet på hela  hall väggen.
 
Sen blir det nog så att vi sätter in nytt golv  i köket och hallen eftersom att det är samma  färg  på hela golvet ända ut  till vår ytterdörr och det blir nog parkett golv som vi kommer lägga i nån fin färg eller om vi ska matcha plastmattan som ligger på nu men det har vi inte bestämt  ännu hur vi ska göra.
 
Så funderar jag  även på att baka  någonting  kanske ska  inviga nya  hushålsmaskinen jag fick i julklapp av sambon får se  om jag  hittar nåt gott matbröd som vi båda kan äta.
 
Just nu har  jag bestämt mej för att försöka  komma  igång med träningen igen och även testa nya diet metoden  Paleo så får vi se hur  man lyckas med det.
 
Så nu är det slut med allt  godis  smaskande  här hemma 
 
Nä nu är det dax att börja  göra någon nytta  för nu har jag skrivit av mig ett tag.
 
puss och kram 
 
Vinterkram från mig



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0