Ja välkommen Feber topp

Så var det Måndag kväll fy vad dagarna går fort

Så var denna dag snart slut har hunnit med en hel del postat paket till Stockholm och så var man och kolla på ny tv och även kollat på lite Datorer med och det fanns en som jag verkligen ville ha och det var en acer med en härlig blå färg sen hade dom en sony vaio med så nu blir det lite att fundera på.


Så har man fått hög feber topp med på kvälls kvisten inte ett dugg roligt tycker jag sen har man fått lite yrsel och svimnings attacker så nu ska man tydligen lägga sej super dålig.

Var nog inte bra att gå ute i kylan och bli kall ett par timmar så det blir en Alvedon och g i säng och hoppas att man blir feber fri snart.

Imorron måste dessvärre ut och fixa lite små ärenden på stan så det blir att klä sej varmt och så höll man dessutom på att bryta både ben och rygg och nacke idag för det hade ju regnat igår kväll och frusit på och så snöade det på förmiddagen så det var svin halt som satan i gatan.

Nä nu ger jag upp för ikväll innan jag håller på och somnar vid datorn

Godnatt på er alla

puss och kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0