God Morgon Sjukstuga

God Morgon på er alla denna Mörka Söndag Morgon!!!

Så vart det sjukstuga här hemma nu under natten så har sambon blivit botten förkyld så idag blir planerna att stanna hemma vi hade egentligen blivit bjuda på middag ute hos mamma pappa men jag får tyvär ringa och säga att vi inte vill komma då han är förkyld så vi inte smittar lilla mamma för det blir inget kul för henne då.

Så var vi hemma sedan 2 dagar tillbaka från mys helgen uppe i Dalarna kom hem i fredags eftermiddag vid 16 tiden så då passade vi även på att handla på flygfyren så det vart middag före 17 den dagen.

Annars har helgen varit lugn och vi har bara tagit det lugnt hela helgen jag har fått en ret hosta men det kan bero på att jag kan ha blivit smittad av vår lilla prinsessa som var förkyld när vi var där men så är det när man har gosiga barn som vill vara nära en hela tiden det är ju såå himla mysigt tycker jag.

Så på Måndag ska sambon till Ds sjukan igen till en läkare som är dum i huvudet som han inte alls har förtroende för

Så har snön smällt helt på marken igen tur att snön låg kvar över jul alla fall det var ju lite mysigt att vi även fick lite snö över nyår med men nu längtar man till våren och värmen igen.

Ha en trevlig Söndag på er alla

puss och kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0