God Morgon

Gomorron på er alla

Så var det Onsdag redan och frukostenär redan klar och jag har även hunnit ta en snabb dusch och igår så var jag in på apoteket och köpte nytt schampo och balsam som jag ska testa och se om min Hårbotten kan läka eftersom jag har massa små och stora sår som gör att det kliar.

Så nu ska man fixa till sej och gå till öb och invänta familjen för en mys dag sen blir dt kanske köpa tv det får vi se vad som blir.

Inatt så sov jag bättre utan att känna att kroppen gjorde ont och bröstkorgen värka så det ä ett stort framsteg hoppas det håller sig så ett tag nu så jag slipper bli lika rädd varje gång det händer.

Nu ska jag ta en promenad och bara koppla av en kall dag som denna.

Ha en trevlig Onsdag på er alla

kram kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0