God Kväll Snö storm

Så var det slapp dag idag med!!
 
Har inte sovit bra inatt då jag vaknade vid 2.45 av att sambon låg och hostade så idag blev det lång sov morgon 
gick inte upp fören klockan var typ 11 så under tiden jag sov så hade sambon  rivit ur  vårt stora akvarium och  höll på att  fånga ankistrus fiskar som ska  få flytta imorgon till Norrtälje Zoo affär.
 
Så idag har man inte gjort mycket alls  plockat och fixat och suttit med massa pappers arbeten halva dagen fy vad jag avskyr pappers arbete men  är det ett måste så är det det är bara att gilla  läget fniss,
Sen har jag även hunnit med att städa lite i vårt vardagsrum och plockt undan massa saker som inte ska  behöva ligga framme  och ta massa plats.
 
Så snöar det ute nu med och det blåser en del med så inatt blir det nog  oväder  så vi får se hur  mycke snö som vi får skotta imorgon bitti om inte rb redan har varit  ute och plogat snö vallar som vi får ta reda på effter dom Suck lika  roligt varje  år.Not at all.
 
Så vart det mys fika  ikäll med hemma gjord Hallon glass med en stor  kopp te och så var morgon dagens  middag upptagen ur fryen med så nu ligger det på upptining,
Så imorgon blir det att koka fläsklägg och det tar några timmar kan jag lova så det  blir  rotmos och fläsklägg till middag imorron här  hemma.
 
Sen har jag  funderat på hur jag ska  göra med alla gardiner vi inte kan använda här hemma antingen så skänker jag dom till Görla loppisen  eller ger till någon som behöver får se vilket det blir men nu har jag en hel plast påse med gardiner  här hemma som bara ligger i klädkammaren och tar plats.
 
Sen ska jag försöka  hinna med att städa med så dammsugaren får  jobba lite haha.
Och sen har jag börjat planera lite nför  mitt  kommande  jobb  nu är det bara att hoppas att jag får  som jag vill men det får jag se när enhets chefen ringer så får man planera efter det men hoppas kan man ju alltid göra.
 
Nu är det bara jag som är uppe  och tassar och små plockar med lite av varje  och sitter i köket och surfar runt lite innan det är dax för  kvälls mackan sen försöka sova.
 
Godnatt på er alla och ta det försigtigt  ni som ska  ut med bilen
 
puss och kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0