Fredags Mys :)

Kvällens Fredags mys

Först åt vi mys middag som vart fläskfilegryta med ris
Sambon tog cider så han slapp ut och köra bil haha.
Sen vart det tv mys i soffan och kollade på fångarna på fortet och åt ost hjärtan.
Och så på förmiddagen så var jag på studiebesök som kanske inte var så populärt av en släkting som praktiserar just nu på lommen så vi får se om jag avbryter praktik platsen istället så fick man släpa på hennes morsas födelsedag presenter hela dagen med och så uppe på allt detta så halkade jag ordentligt när jag skulle gå till stället jag skulle hälsa på och gjorde illa mej ordentligt.
Slog ryggen i en sten och höll på att träffa Huvudet men sån tur var att jag hann att vika undan för annars hade kunnat gå väldigt illa.

Så nu har man ont lite varstans så det lär bli en helg att bara ta det lugnt fick nog en smäll vid nacken när jag försökte undvika att slå i huvudet.

Så denna helg lär nog bli att ta det lugnt och försöka göra så lite som möjligt.

Så hann jag även gå till Willys och inhandla det sista till middagen och även fixa ärendet åt min syster med så lite har man fått gjort idag alla fall.
Och så var det idioter som sköt raketer nere vid buss station ikväll vet dom inte att en häst är försvunnen sedan nyårs afton SUCK.

Så nu önskar jag er alla en trevlig helg :)

Puss och kram






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0