Familjen Annurlunda

Gissa om jag vart glad när jag såg att familjen annorlunda skulle börja igen ikväll var det del 2 av den underbara serien och jag bara älskar att kolla på dessa underbara familjer.

Och idag har det regnat på förmiddagen och jag har fixat och donat här hemma trots en super jobbigt huvudvärk och yrsel efter att jag halkade och slog i både rygg och nacke och huvud så hjärnskakningen sitter i fortfarande.

Så idag har jag skurat och plockat ur köks lådorna och tagit en promenad.

Ikväll till middag vart det köttsoppa och ostkaka
Och nu sitter man och kopplar av med sambon framför tvn och kollar på film.

Tänkt att det snart är fredag redan oj vad dagarna har gått fort
får se om det blir praktik i nästa vecka troligtvis blir det inget eftersom dom håller på och strular som vanligt igen.

Börjar bli så less på att strulande så det börjar bli tråkigt att ens vara kvar här hemma har just nu funderingar på att ta tåget upp till Dalarna och bara stänga av allt för en tid.

Så härom dagen så skickades en beställning till lr iväg och troligen får vi paketet redan imorron sen måste jag ner till posten och kolla varför det inte går att söka paketet jag skickade iväg igår till Hallstavik ska posten strula med så blir jag galen.

Nu ska jag ta en Alvedon och lägga mej i soffan och mysa och kolla film och hoppas att den släpper börjar bli less på att må så här och jag har varken råd eller lust att uppsöka akuten för att få hjälp men går inte det här över till nästa vecka så är jag tvungen för då har jag haft det i 2 veckor.

Ha en trevlig Torsdag kväll på er alla

Godnatt

kram kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0