Dagens Arbetsplats möte var bortkastad tid

Jaha så var det äntligen sol igen och blå himmel.

Så var man på första arbetsplats mötet och det var tyvär bortkastad tid det dom hade att erbjuda var på ett ställe som bara innehöll förståndshandikappade som varken kan prata eller vara sociala dessutom vet jag att en gammal släkting till mej jobbar på det stället som heter lommen och ligger vid lommar vägen i Norrtälje.

Så enhets cheferna tyckte jag skulle kontakta någon Annika Jansson och boka en tid med henne men jag vet inte om jag kommer göra det för det var ju liksom inte dit jag ville men men så nu blir det att kontakta deras chefer och förklara mitt missnöje så nu är det väll bara fortsätta att gå hemma och inte göra någonting istället i fortsättningen till något vettigt dyker upp.

Nu blir det att städa och röja undan här hemma och lyssna på lite musik och försöka göra sej av med besvikelsen.

Sen funderar jag på att byta blogg sida men har inte bestämt vilken det blir ska kolla runt lite med en gammal klass kompis jag har och se vad hon tyckte om hennes blogg sida hon har fixat nu


Ha en solig dag på er alla

puss och kram
.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0