Äntligen praktik plats

God Morgon på er alla denna Fredag med mysigt Snö fall!!!!!
 
Så var klockan 9.30 och det är dax att göra sej i ordning för att gå på ett studiebesök idag klockan 10
På lommen som det heter.
Ska bli super kul och spännande och se vad Som hänt sen sist jag var där för 4 5 år sedan.
 
Sen efter att jag varit på studiebesöket så ska jag fixa lite små ärenden på stan
sen blir det att gå hem och städa och plocka lite och planera kvälls middagen.
 
Och i helgen får vi se vad man hittar på det kanske blir en tur till Hallstavik ut till familjen och även kanske träffa syster min med om hon inte jobbar denna helg.
 
Annars blir det en lugn helg med bara avkoppling.
 
Nä nu börjar klockan rusa iväg så det är dax att ta sej en promenad i snö yran
 
nytt inlägg om hur  studiebesöket var ommer i ett annat inlägg
 
Ha en härlig fredag på er alla
 
puss och kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0