Söndag den 28e September Mys dag på Ikea Uppsala

Hej hopp på er alla !!!!!
 
Idag vart det en mys dag på Ikea i Uppsala hela dagen.
Det första vi gjorde när vi kom in var att äta lunch jag tog kycklingfile med pommes och beasås och sambon tog nånting annat.
Sen var det bara att gå in i det stora varuhuset och shoppa loss det vart en huvdgavel till sängen  samt snygga lampor och gardinstänger till vardagsrum och kök och en del annat  så det vart en härlig dag kan jag lova.
När vi kom hem så vart det middag på pizzerian Arena vid hamnen.
Sen var det bara hem och packa upp allt och sen vart det plugga bruks anvisningen på huvudgaveln och det vill jag lova det var inte det lättaste.
Försökte montera ihop den igår förmiddag med jag gav upp.
 
Ha en trevlig Söndag kväll
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0