Måndag den 29e September

Hej på er alla!!!
Så var det Måndag igen och härligt väder har vi  nu är det det som kallas för brittsommar och den ska  hålla i sej hela veckan ut  så det är  lika bra att passa på att vara ute  i solen och njuta.
Idag blev vår balkong klar så det vart att städa av den och sopa bort allt dam och sågspån och spikar och plåtbitar.
Sen åkte vår gräsmatta på men nu ska det byggas golvtrall.
Sen monterade vi upp nya  huvudgaveln till våran säng så nu är den klar att sätta in i vårt sovrum.
Till middag vart det fläskkottletter med ris och löksås.
Och så har man hunnit med att tvätta med i tvättstugan så nu hänger det på tork i vardagsrummet.
Och snart är dom även klara med vår baksida dom satte upp listerna  till fönstrena idag så snart  åker väll byggställningen ner även där.
Sen har jag börjat lite smått och kollat på julklappar när det är inte tidigt att börja redan men måste man planera så måste man ju börja nu det är ju inte så långt kvar till jul.
 
Nu ska jag ta fram till kvälls fikat jag bakade en äppelkaka i långpanna och den vart super god receptet kommer i ett annat inlägg jag lovar.
 
Puss och kram 
 
Anna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0