Tisdag den 28e Oktober Dagens möte vart succé

God kväll på er alla glada!!!

vilken varm och härlig dag vi haft idag man kan inte tro att det snart är November och det är varmt ute fortfarande det är ju heelt underbart termometern visar nu på 13.8 grader ute.
Och imorse när jag vaknade vid 7 taget så tänkte jag att jag inte skulle ligga i sängen utan jag gick upp och åt frukost med sambon för en gångs skull så det vart lite morgon mys.
Sen var man super nervös inför ett möte vi skulle på idag klockan 14.00 och som vanligt när det är möte så går jag alltid in med den inställning att det går åt (helskotta) ursäkta ordet Hihi.
Men när vi kom in och frågade efter hon vi skulle ha mötet med så stod hon redan nere i entrén och väntade så en sak var säker alla fall jag hade fel när jag trodde att det skulle gå åt helskotta för allt gick förvånansvärt bra.
Mötet höll på till klockan 15.15 så det vart mer en en timme och sen åkte vi hem och jag var relativt nöjd och så hann det gå en timme så ringer min mobil och då var det hon som vi hade möte med som ringde och sa att hon hade hittat lite spännande saker som vi inte trodde fanns så då vart man totalt chockad för jag hade fått för mej att det inte fanns något spännande kvar efter 5 år som hemma fru.
Så med det sagt så kanske jag har ett jobb inom kort men som jag alltid säger så går jag inte och hoppas på för mycket eftersom jag har blivit besviken dom sista åren så hoppas kan man ju alltid göra så nu får vi se vad som händer.
ikväll till middag blev det hemmagjord pizza med kyckling på tex mex bröd och det vart super gott vill jag lova.

Sen har jag små plockat lite här hemma diskat och kollat lite reklam och nu har man dessutom blivit fli förbannad på Roslagsbostäder med för nu får vi helt plötsligt inte sätta upp gamla vindskyddet som tillhör lägenheten nä det ska se enhetligt ut men va faaan alla andra har ju satt upp det igen så nu börjar jag fundera på allvarligt att sluta hyra bostad hos Roslagsbostäder.
Min dröm är att hitta ett hus uppe i Dalarna och flytta upp dit istället så vi får se vad som händer kanske går drömmen i uppfyllelse nån gång i framtiden.

Och så fyllde min minsta brorsdotter 5 år igår Måndag och hon fick jätte mycke fina presenter av mej men har man fått nåt ttack för det nehej inte all så nu är man ganska sur på föräldrarna till henne för man kan ju säga tack alla fall men det har dom väldigt svårt med.
så nu funderar jag på att strunta i och ge henne nånting när dom gör på det sättet.

Nu ska jag fortsätta med att små plocka här hemma
innan det är dax att ta kväller.

puss och kram på er

Ha en trevlig tisdag kväll på er alla




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0