Mys fredag

Hej på er alla glada denna fredag kväll
 
Så var det mys fredag 
Idag vid 17 tiden så var vi på mys middag på pizzerian arena  med sambons dotter med familj och det var sååå mysigt att träffa dom igen nu var det ett tag sen sut och så fick jag  gosa med våran lilla prinsessa med.
Så det vart full fart och massa gos vart det med.
Så nu har vi levererat en del av julklapparna till dom så nu vart det mer plats här hemma.
Men mer kommer till dom sen har jag  äntligen skickat iväg  julklapps beställningen nu ikväll  till lr så nu dröjer det en vecka innan man kan hämta ut  paketet,
Sen har jag redan fått 7 personer klara med julklappar så nu är det bara 3 kvar att hitta till men det tar jag nästa månad sen är alla  klara.
 
Tänk att det snart är 1a advent  oj vad tiden har gått fort man hinner ju inte med alls längre tycker jag.
Sen kanske det blir en tripp upp till dalarna om inget annat händer till mellandagarna men det får vi se vad som händer inget är  säkert ännu.
 
Nu blir det idol mys  och sen blir det fixa lite här hemma sen tar man kväller 
 
Ha en trevlig helg på er alla
 
puss och kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0