1A advent

Så var det första advent
och det blev en hel dag med massa mys
sambon och jag var på centrum och kollade i butiker samt passade på att gå in på flygis och handla lite.
Sen var vi även in på rusta och köpte en ljusstake med röda block ljus och siffror till som står på bordet i köket
Sen var det hem och laga middag som blev fläskfilé med ris.
Sen var vi en vända till kyrkogården och tände några ljus på gravarna,
och nu från klockan 8 på kvällen ska sambon fasta inför morgon dagens prover nere på sjukan och det blir även fasta imorgon bitti med så han får åka hem och äta frukost efter provtagningen.

Och imorgon måste jag gå till apoteket och hämta ut lite medicin.
med,
Sen har jag äntligen skickat iväg julklapparna till min bror i Småland så dom får dom i veckan sen har jag bara 3 kvar att fixa julklappar till så nu är alla nästan klara känns så skönt att ha allt det gjort innan jul så man inte behöver stressa i sista minuten och sen stå och trängas bland folk i långa köer.

Sen måste jag ringa till psykologen och fråga varför jag inte har fått en lapp hemskickad med tiden och telefon numret direkt till henne jag blir galen av att bara få en gul lapp som bara försvinner här hemma i all eländig röra som aldrig blir nån ordning på.

Nu ska jag ta en kvälls macka och choklad sen blir det kväller.
Imorgon blir det en tidig morgon eftersom jag har tvättstugan mellan 7-11.

Puss och kram
ha en trevlig 1a Advent




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0