Natt människa igen oj oj oj

Hej hopp alla natt ugglor!!!

Här är man fortfarande vaken och inte kan sova har just vart ut på en kort promenad runt om i området sen passade jag på att klippa bort en del döda buskar på ett ställe haha göra lite nytta är alltid bra man passar ju på när alla sover hihi.
Och nu börjar det att ljusna ute det är så mysigt nu när det börjar hända lite saker här hemma igår satte dom upp nästa byggställning och så har vi fått lite tak över våran gång mellan grannarna med så nu har vi så mysigt bilder kommer på alla framsteg Sen igår så fick jag skicka tillbaka en del papper och SIM-kort till dumma Comviq som inte lyssnar på vad man säger så nu hoppas jag att dom inte gör bort sej mera för då vet jag inte vad jag gör.
Jag beställde ett abonnemang och det visade sej att det var fel och sen skulle jag få ny telefon med men det vart hur galet som helst så det var bara att skicka tillbaka med ett bifogat brev så nu hoppas jag att dom tar bort den fel gjorda beställningen så vi kan göra om den så den blir rätt.
Nu ska jag fortsätta små pyssla i det tysta

Ha en trevlig Torsdag på er alla

puss och kram

från lilla natt ugglan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0