God eftermiddag eller god lunch

Hej hopp i regnet Idag så ligger man och lyssnar på när dom river fasaden utanför så nu händer det massor spännande tycker jag.
Sen har man slagit in mors dags presenten till lilla mamma och så ska vi förbereda inför den stora festen imorron hos mamma pappa,
Och idag regnar det kan jag säga men det behövs så lite regn skadar inte sen igår så var jag hos en kompis på kvälls mys med massa skratt och skoj så det var jätte trevligt.
Sen kom sambon hem vid 1 inatt efter sin långa resa så idag är han ledig från jobbet så idag blir det små fix för oss båda hemma.

Tisdag så  kom dessa delar till bygg ställningen 
och onsdag så kom dessa delar
 
och nu står ställningarna   upp travade nedanför  gången mellan grannarna
 
så har vi tak över gången lite  otydlig bild men det syns att dom ska börja  arbeta
 
här ser man taket och ställningen bättre
 
och idag fredag vid 9.30 tiden så ser det ut så här   räcket och väggen vid trappen är borta och nu borras det för fullt och rivs.
 
Kommer lägga ut mer under tiden som renoveringen pågår det är sagt 2 veckor men jag tror det kommer  bli längre eftersom dom även rinver gaveln mittemot oss på samma gång.
 
Ha en trevlig helg på er alla
 
puss och kram
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0